Roman Vaněk vaří Snadno a rychle. A funguje to!

Většina z nás nemá během všedního dne moc času a chuti na vaření. Ráno svištíte do práce, večer z práce. Sotva si stihnete popřemýšlet o snídani, možná si nabalíte i něco na svačinu. Ale vymýšlet si ještě do práce oběd, nedejbože vařit večeři a ještě chystat oběd na druhý den… Roman Vaněk se pokusí problém uspěchané doby alespoň malinko odbourat. Sepsal pro nás 111 receptů pro všední den, které zvládnete doslova Snadno a rychle!

Odteď už tedy nemáte výmluvu „nestíhám si uvařit“. Renomovaný autor gastronomických bestsellerů Roman Vaněk přichází s novou velkou kuchařskou knihou tentokrát s názvem Snadno & rychle.
Kuchařka vás zaujme nejen hezkým fontem a perfektními fotografiemi, ale především svou jednoduchostí a perfektně zpracovanými recepty „krok za krokem“ pro každého milovníka dobrého jídla. Tentokrát osloví zvláště ty, kteří během týdne nemají příliš času stát u sporáku. Kniha obsahuje 111 rychlých rodinných pokrmů pro všední den připravených z běžně dostupných surovin, řazených v devíti kapitolách, s více než dvěma sty barevnými fotografiemi.

Snadno, rychle a moderně

Po kuchařských knihách plných tradičních receptů, které vyžadují hodně přípravy a trpělivosti se Vaněk se svým týmem zaměřil na lehkou gastronomii v moderním kabátě. Najdete tu hodně inspirace z Česka a okolních zemí. Nejdříve vás mistr kuchař naučí „Jak na to“. Neumíte nakrájet pórek nebo cibuli najemno? Není problém, s knihou zvládnete i absolutní základy a naučíte se i odměřovat po lžících.

A až si osvojíte základy, můžete se vrhnout na polévky. Hned potom vás Vaněk naučí několik jednoduchých baget a sendvičů. Máte přec uspěchaný životní styl a co je jednoduššího, než vydatný domácí sendvič?

vanek_dynovykremPotom už má pro vás kniha připravenou zatěžkávací zkoušku – Maso, ryby a plody moře. Nenechte se vyděsit hned v úvodu, čeká vás poměrně jednoduché vaření se skvělými surovinami. Samozřejmě dále nechybí ani lehká těstovinová a zeleninová jídla, ani saláty a pomazánky. No a jelikož dobré jídlo si žádá sladkou tečku, nemůže chybět ani kapitola věnovaná dezertům a pečivu.

Snadno a rychle - dezerty a pečivo

Dezerty a pečivo

Vaněk vám pomůže nachystat si dobrou snídani, ale i sladké jídlo. Připravíte si společně sladkou mléčnou rýži nebo výtečné povidlové taštičky. Odvážní se pustí i do litého perníku nebo švěstkového koláče s drobenkou (a ti nejodvážnější si mohou dokonce zaexperimentovat a zaměnit ovoce, v tomto případě třeba za rebarboru nebo meruňky). Vše vysvětlené polopatě i s uporozněním na případný možný nezdar.

mléčná rýže
mléčná rýže
mléčná rýže
mléčná rýže

Neumíte-li základy a schází-li vám nápady, jak si pro sebe (a třeba i pro partnera) v uspěchaném pracovním týdnu uvařit vydatné jídlo, určitě by vám tato kuchařka neměla v domácí knihovně chybět. Občas vám prostě vytrhne trn z paty, nebo vám poskytne tolik důležitou inspiraci.